Zprávy

Dnes je Sobota, 26. květen 2012, Filip, zítra Valdemar

Vyhledávání ve zprávách

Zprávy » Zdraví » Výzkum prokázal: Sklenice mléka denně zlepší paměť

Článek

Výzkum prokázal: Sklenice mléka denně zlepší paměť

Zdroj: Blesk.cz 05.02.2012 (06:15) Zdraví

Věděli jste, že již jedna sklenka mléka denně vám pomůže k lepší výkonnosti mozku a dokonce dokáže předejít zdravotním problémům? Vědci prokázali, že mléko je skvělým lékem na špatnou paměť, problémy se srdcem či vysoký krevní tlak. celý článek »

Související články

Výzkum: Z televize děti tloustnou a blbnou!

Zdroj: Blesk.cz 20.10.2011 (14:15) Bulvár

Dlouhodobý výzkum kanadských vědců prokázal, že malé děti, které se dívají více než dvě hodiny denně na televizi, mají později problém s intelektem i obezitou! celý článek »

Přestaňte kouřit, zlepší se vám paměť

Zdroj: Novinky.cz 22.09.2011 (12:50) Z domova

Přestat kouřit není dobré pouze pro zdravotní stav, ale podle vědců z Northumbria University to pomáhá zlepšit krátkodobou paměť. Článek zveřejněný v Drug and Alcohol Dependence ukazuje, že lidem, kteří přestanou s kouřením, se krátkodobá paměť vrátí téměř na úroveň nekuřáků. celý článek »

Čokoládu nelze ničím nahradit, prokázal výzkum

Zdroj: Dáma.cz 25.06.2011 (17:11) Pro ženy

Žádné jiné jídlo nedokáže uspokojit chuť na čokoládu stejně jako kakaová pochoutka samotná. A to ani potraviny, které obsahují mnoho totožných látek. Čokoláda je zkrátka nenahraditelná, potvrdil nedávný výzkum. celý článek »

Žádný trik. Denně do sebe dostanete 3000 litrů vody

Zdroj: Aktualne.cz 24.03.2012 (01:40) Z domova

Výzkum ke Dni vody ukazuje "neviditelnou" vodu v potravinách, které denně jíme celý článek »

Látka z mléka? To není sci-fi, ale německý výrobek

Zdroj: CT24.cz 03.12.2011 (10:00) Ze zahraničí

Berlín - Látka na šaty, která je vytvořena z mléka. S tímto originálním nápadem přišla německá designéra a biochemička Anke Domaskeová a vytvořila textilii Q-Milch, která na dotek připomíná hedvábí. Za tento objev již stihla obdržet cenu Německé asociace pro výzkum textilu. Oděvy totiž šetří přírodní zdroje a jsou vhodné pro alergiky. celý článek »

Tržby mlékařského družstva Jih poprvé přesáhly tři mld Kč

Zdroj: Finance.cz 01.02.2012 (16:10) Ekonomika

Tábor 1. února (ČTK) - Tržby Mlékařského a hospodářského družstva Jih, jež má pod kontrolou asi 16 procent české produkce mléka, loni poprvé přesáhly tři miliardy korun. ČTK to dnes řekl místopředseda družstva Zdeněk Houška. V roce 2010 družstvo podle auditovaných výsledků za prodej mléka a zboží utržilo 2,672 miliardy Kč. Zpracovatelům denně dodává zhruba milion litrů mléka. Asi 35 procent produkce loni družstvo vyvezlo do Německa. celý článek »

Patnáct minut cvičení denně prodlouží život o tři roky

Zdroj: Dáma.cz 19.08.2011 (11:35) Pro ženy

Pohyb má tak zásadní vliv na lidské zdraví, že i pouhá čtvrthodinka cvičení denně prodlouží život o tři roky. Přitom riziko vzniku rakoviny se sníží o deset procent. Prokázal to tým vědců z Tchaj-wanu a Harvardské univerzity při dvanáctiletém sledování téměř půl milionu lidí. celý článek »

Dětem schází vitamín D, propadají depresím

Zdroj: Blesk.cz 23.01.2012 (16:36) Bulvár

Blahodárné sluneční paprsky scházejí nejen nám dospělým, ale i našim dětem. Výzkum prokázal, že zvýšení příjmu vitamínu D snižuje riziko vzniku psychických problémů. celý článek »

Cena mléka vzrostla, ale dojnic ubylo

Zdroj: DenikSip.cz 01.11.2011 (03:30) Bulvár

Žďársko - V průměru 8,25 koruny nyní dostávají chovatelé mléčného skotu za litr mléka. Podle Zemědělského svazu ČR se ekonomická situace producentů mléka po dvou letech od takzvané mléčné krize, kdy někteří farmáři vylévali na protest mléko do polí, protože prodělávali, zlepšila. celý článek »

Tisíc dětí skončilo v nemocnici po vypití školního mléka

Zdroj: Tyden.cz 03.05.2012 (14:10) Ze zahraničí

Více než 1000 tureckých dětí skončilo v nemocnici po vypití zřejmě zkaženého školního mléka. Informovala o tom turecká média. Úřady však tvrdí, že děti byly buď alergické, nebo mléka vypily příliš mnoho. celý článek »


Zóna.cz - Zprávy - Inzerce - Počasí - Horoskopy - TV Program - Kurzy